Mais um ano vemos-nos na obriga de alçar a nossa voz contra a tortura e morte de animais servida como espectáculo para satisfazer os baixos instintos dessa minoria tarada e degenerada.

Mais um ano acodiremos à fermosa cidade de Ponte Vedra para mostrar o nosso rejeitamento contra @s que lhe causam o opróbio de ser o último reducto das touradas na Galiza.

E esta vergonha tem os seus responsáveis com nomes e apelidos. Por um lado está o actual governo da Junta, que na sua lei contra o maltrato animal fai excepçom das touradas. Por outro, e ainda mais directamente, está o actual governo da cidade, que subsídia a empresa que mantem a praça de touros com 35.000 euros anuais, com a fútil excusa da sua utilizaçom para a feira franca.

Lores e a sua equipa dim ser contra as touradas ao tempo que defendem ano tras ano o convénio que dá oxigénio para que a empresa taurina nom afogue. É bom lembrarmos que as touradas da Corunha acabárom quando o concelho deixou de subsidiá-las, fosse de modo directo ou indirecto.

Este ano os dias de “festejo” reduzem-se de três a dous. O virus taurino esmorece, mas nós nom pararemos até que desapareça por completo.

Por tanto vemo-nos o dia 10 de Agosto na Praça da Peregrina de Ponte Vedra às 20,00h sob a legenda de “Agora aboliçom”