Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

Quiero estudiar cocina

Este foro está pechado: non podes publicar, responder nin editar temas.   Este tema está pechado: non podes editar mensaxes nin responder.    Índice dos Foros -> Conversacións Varias
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
julipo
Convidado

MensaxePublicado: Lun Mar 04, 2019 8:31 am    Asunto: Quiero estudiar cocina Responder citando

Hola amigos, quiero contarles que luego de estarlo pensando durante un par de semanas he decidido tomar clases de cocina pues no solo es el hecho de terner tiempo libre sino también que me gusta mucho la cocina, sobre todo el área de repostería por lo que ya he comprado todos los accesorios como un sifon de espuma y otros más los cuales usaré en las clases. Tengo claro que la cocina no es solo cosa de mujeres y la verdad es que me ha interesado desde que estaba chico y soy una persona que le gusta seguir sus intereses hasta alcanzarlos. Ustedes qué opinan al respecto? crees que está buena la decisión?
Manuela Arragon
Convidado

MensaxePublicado: Xov Mar 26, 2020 7:20 pm    Asunto: Responder citando

Bueno, estos cursos son aparentemente buenos y te traerán un registro de beneficios. Pero por lo que sé, a menudo son muy caros. Entonces, si necesitas agregar algo de dinero, creo que es mejor venir aquí https://yumbrel.es/mini-prestamos-online/ y tomar un préstamo corto en lugar de cancelar tu educación. ¿Verdad?
remigio80
Convidado

MensaxePublicado: Lun Mar 30, 2020 8:41 am    Asunto: Responder citando

apuntate a una escuela profesional
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Este foro está pechado: non podes publicar, responder nin editar temas.   Este tema está pechado: non podes editar mensaxes nin responder.    Índice dos Foros -> Conversacións Varias Todas as horas son GMT + 1 Hora
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro