Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

MASA NUDISTA
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3, 4, 5

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
Josiño

Rexistrado: 23 Out 2007
Mensaxes: 256

MensaxePublicado: Ven Xuñ 13, 2008 9:03 am    Asunto: Responder citando

Hola nenu, benvido! Grazas a ti , que guai o do dvd! Supoño que non haberá problemas en que Marcial ou Rotor che manden un privado pra que lle pases o video. Tes que facerme un favor...felicita á tua amiga porque sempre fan uns reportaxes caralludos desde A Coruña e especialmente co motivo da ciclonudista,xa van dous anos que somos protagonistas a pesar de sermos unha cidade pequena,benvido de novo!
Candilero

Rexistrado: 19 Nov 2007
Mensaxes: 8

MensaxePublicado: Ven Xuñ 13, 2008 6:33 pm    Asunto: Responder citando

Bravo, Nenu...!!! Novo na masa crítica, pero entras rachando con todo... ¿Cantos megas-gygas son de grabacións? Digo por subilos a Youtube, ou googlevideos, ou similar, xa que realmente non hai ninguén que sea "custodio" deste tipo de reliquias...
Teño que decir que o que ten máis recortes de prensa e trangalladas relacionadas coa masa é Isaac... pero fai moito que non ven pola masa...
ISAAC, VOLTA...!!!
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Sab Xuñ 14, 2008 8:18 pm    Asunto: Responder citando

Shocked

Qué impresionante lo de Zaragoza!!!
No sé si irme para allá el año que viene!! Rolling Eyes JeJeJe Laughing
Es que... aquí no dejan de comentarme en empresas y lugares donde me conocen que me quedaba pequeño el maiyot que llevaba el otro día.

El que más o el que menos me vio en la TV, en la calle o similar... Embarassed Embarassed Embarassed

Lo dicho, el año que viene que vengan los maños aquí y yo me voy a Zaragoza... Razz
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Lun Xuñ 16, 2008 11:55 am    Asunto: Responder citando

Puse unas cuantas fotos nuevas en el enlace:
http://share.ovi.com/channel/masacriticacoru.ciclonudista08
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
nenu

Rexistrado: 03 Xuñ 2008
Mensaxes: 45

MensaxePublicado: Mar Xuñ 17, 2008 5:02 pm    Asunto: Responder citando

Hola a todos!
Mandeille un mail a marcial para darlle o dvd o xoves. De todas formas non sei se algún de vós pasa en algún momento polo campus de Elviña ó longo do dia. Se é así, eu estudo e traballo na escola de camiños, polo que poderiamos quedar aquí para darvos o asunto. O meu mail é ddgrandio(arroba)yahoo.es
Saúdos
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña Todas as horas son GMT + 1 Hora
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3, 4, 5
Páxina 5 de 5

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro