Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

MASA NUDISTA
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Seguinte

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Lun Mai 26, 2008 2:57 pm    Asunto: Responder citando

Cecebre, no entiendo la actitud de tu último comentario, pero no creo que ayude en nada a organizar la masa ciclonudista. Sad
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
Cecebre

Rexistrado: 17 Abr 2008
Mensaxes: 175

MensaxePublicado: Lun Mai 26, 2008 3:59 pm    Asunto: Responder citando

Perdona Bruji, se me fue la olla Embarassed Embarassed Embarassed

Nos vemos en la bici.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Lun Mai 26, 2008 8:13 pm    Asunto: Responder citando

bruji8688 escribiu:
Very Happy muy bueno el cartel Very Happy , intentaré hacer una ampliación para pasearla en el carrito; también voy a imprimir panfletillos, cuando los tenga os aviso para deciros donde los voy a dejar y que no vayamos dos al mismo sitio Wink

Si esto lo vas a hacer en La Coruña yo te pediría que cuentes con los panfletos que yo pudiera repartir... y me los imprimas, no tengo impresora (ya lo he dicho tantas veces que debéis estar cansados).

Bueno, pues eso, que colaboro con el reparto y con la reposición de materias primas, si hace falta.

Un saludo.

PD; Se aceptan los panfletos de Bruji y de quien me los ofrezca... ¿alguien más los ofrece?
Faneca Brava

Rexistrado: 19 Out 2007
Mensaxes: 253

MensaxePublicado: Lun Mai 26, 2008 8:15 pm    Asunto: Responder citando

SiFerVi escribiu:
bruji8688 escribiu:
Very Happy muy bueno el cartel Very Happy , intentaré hacer una ampliación para pasearla en el carrito; también voy a imprimir panfletillos, cuando los tenga os aviso para deciros donde los voy a dejar y que no vayamos dos al mismo sitio Wink

Si esto lo vas a hacer en La Coruña yo te pediría que cuentes con los panfletos que yo pudiera repartir... y me los imprimas, no tengo impresora (ya lo he dicho tantas veces que debéis estar cansados).

Bueno, pues eso, que colaboro con el reparto y con la reposición de materias primas, si hace falta.

Un saludo.

PD; Se aceptan los panfletos de Bruji y de quien me los ofrezca... ¿alguien más los ofrece?

A ver se esta semá ou a que vén solucionamos a pegada de cartaces, serás aisado como o resto. Anque se queres ir imprimindo en copistería e pegando, es libre.

Rotor, tás vivo?? que pasa, non queres pasar dos 69 mensaxes??? jeje.

Usa a bici tódolos días, celébrao unha vez ao mes!!

Última edición por Faneca Brava o Mar Mai 27, 2008 3:59 pm; editado 1 vez
trebón

Rexistrado: 23 Out 2007
Mensaxes: 105

MensaxePublicado: Mar Mai 27, 2008 9:50 am    Asunto: Responder citando

Sifervi, aunque no tengas impresora, sale más barato llevar los archivos a una copistería y que te hagan las copias allí, por lo menos en blanco y negro (a ver si vas a hacer 200000 copias, que entonces es mejor que montes tú la copistería, je, je). Yo cuando hice algunos panfletos utilicé ese método, y tengo impresora.
Marcial
Site Admin

Rexistrado: 15 Out 2007
Mensaxes: 530

MensaxePublicado: Ven Mai 30, 2008 9:36 am    Asunto: Responder citando

Hoxe venres, quedamos ás 20h diante do Dublin (rúa Panadeiras) para pegar carteis, levamos Manel e eu uns cantos e repartimos zonas de bares para que queden postos para esta noite.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
Marcial
Site Admin

MensaxePublicado: Ven Mai 30, 2008 10:14 am    Asunto: Responder citando

Noticias de momento publicadas sobre o evento:

Ciclonudista (antes)

altermundo.org - 2º Marcha Ciclonudista en Galiza
barrio de los rosales blog - Marcha mundial ciclonudista, Sábado 7 de Junio
bicis.info - Marcha Ciclonudista. A Coruña, 7 de xuño ás 12h en María Pita
chuza.org - Marcha Ciclonudista. A Coruña, 7 de xuño ás 12h en María Pita
codigocero.com - Convocada pola Rede unha nova Marcha Ciclonudista na Coruña
corublogs - Desnudos sobre el sillín
culleredo xove - Marcha ciclonudista en A Coruña
galiza indymedia - II Marcha Ciclonudista en Galiza. A Coruña, 7 de xuño ás 12h en María Pita
La Opinión Coruña - Desnudos sobre el sillín
novaxove.com - Xustiza nas rúas: 2º Marcha Ciclonudista na Coruña
o mundo de birnarem - Marcha Ciclonudista. A Coruña, 7 de xuño ás 12h en María Pita
un coche menos - Marcha Ciclonudista. 7 de xuño

Última edición por Marcial o Ven Xuñ 06, 2008 2:54 pm; editado 6 veces
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Ven Mai 30, 2008 9:18 pm    Asunto: Responder citando

Buenas...

Ya he regresado de mi viaje, pero no he llegado a tiempo para la pegada de carteles.
Aún así me bajé hasta María Pita, pasando 2 veces por Panaderas, pero era como una hora y media más tarde.

Saludos.
Marcial
Site Admin

MensaxePublicado: Lun Xuñ 02, 2008 12:39 am    Asunto: Responder citando

Pegamos polos bares, para que a xente de sae de marcha se entere jeje. Hai que seguir difundindo, pegando carteis, repartindo panfletos e enviando a info a webs, blogs, por correo, etc etc.

Por certo, acabo de descubrir un video que colgou alguén que nos gravou desde a rúa o ano pasado. Para que vexades o ben que o pasamos:

Link
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Lun Xuñ 02, 2008 6:26 pm    Asunto: Responder citando

alguen avisou xa aos periodicos La Voz de Galicia, El Ideal, La Opinion, Los gratuitos, la TVG, TVE, radios... ?. Este fin de semana salieron dos noticias de bicicletas en el telediario del mediodia de telecinco, el domingo. Quizás se podría contactar con ellos. Hai que facer nota de prensa?
Houbo reunión física?
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
Marcial
Site Admin

MensaxePublicado: Lun Xuñ 02, 2008 6:49 pm    Asunto: Responder citando

Que eu saiba ninguén avisou de momento, se alguén se encarga mellor, senón mandarei eu un correo aos principais. Pódeselles enviar a información que enviei por correo á lista da masa (tamén está aqui máis arriba e colgada en bicis.info), ou un resumo da mesma.
roberto porto

Rexistrado: 13 Feb 2008
Mensaxes: 264

MensaxePublicado: Mar Xuñ 03, 2008 1:38 pm    Asunto: Reseña del periódico 20minutos Responder citando

Hoy martes, el periódico 20minutos reseña:

"Marcha nudista en bici el 7 de junio.
El colectivo Masa Crítica ha convocado su segunda marcha nudista para el próximo sábado 7 de junio.
Los participantes saldrán de la plaza de María Pita a las 12.00 horas y recorrerán la ciudad para
revindicar el derecho a un espacio frente a los coches."

Masa Crítica Coruña
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e
rotor galego

Rexistrado: 18 Out 2007
Mensaxes: 181

MensaxePublicado: Mar Xuñ 03, 2008 2:24 pm    Asunto: Responder citando

ola a todos
josinho, estou ben, grazas, pero son un informático cun equipo do ano 97 e sen conexión internet na casa, ainda que visto o visto, case alegrome da miña obrigada desconexión

eu reenviei hoxe os correos que Birnarem (ou como carallo se diga) enviou hoxe a yahoo groups a lista de medios que teño

non teñades medo, han de vir, como moscas

josinho, e ti k, imos ver a tua carroceria este ano?
cartel maxistral

vemonos na bici
Marcial
Site Admin

MensaxePublicado: Mar Xuñ 03, 2008 4:17 pm    Asunto: Responder citando

Graciñas Roberto, ven na páxina dous da versión impresa: 20 minutos 03/06/08 en pdf
Josiño

Rexistrado: 23 Out 2007
Mensaxes: 256

MensaxePublicado: Mer Xuñ 04, 2008 3:11 pm    Asunto: Responder citando

Parece ser que vai a caer o sol de punta este sábado, coidado cas pinturas corporais que coa calor calquera debuxiño podese converter nun Picasso

http://www.twango.com/channel/masacriticacoru.ciclonudista07

http://www.youtube.com/view_play_list?p=434BD9511E843250
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña Todas as horas son GMT + 1 Hora
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3, 4, 5  Seguinte
Páxina 3 de 5

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro