Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

Disposición de local
Ir á páxina 1, 2, 3  Seguinte

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
Alberto

Rexistrado: 24 Out 2007
Mensaxes: 63

MensaxePublicado: Lun Xan 14, 2008 11:55 pm    Asunto: Disposición de local Responder citando

Hola!
Queria comentaros la posibilidad de disponer de un local para poder usar como taller de bicicletas, recogida de bicicletas, préstamo...
La cuestión es que tengo unos amigos que por un motivo u otro consiguieron hacerse con unos bajos o sótanos en la Calle Barcelona. La cuestión es que es gente que está muy interesada en crear alli un pequeño centro de reunión y servir un poco de local para todo...Dentro de las ideas que se le ocurrieron fue el tema de hacer una especie de taller de bicicletas, pero claro...es que no tienen ni idea de mecánica de la bici. Así qu eel otro ía me encontré a uno de ellos y me comentó que ya que estaba metidillo en la Masa por que no utilizabamos ese sitio para montar nosotros algo... lo que nosotros quisiesemos.
A mi me parece una buena oportunidad, pero tampoco acabo de tener claro que hacer...asi que se aceptan todo tipo de sugerencias
Josiño

Rexistrado: 23 Out 2007
Mensaxes: 256

MensaxePublicado: Mar Xan 15, 2008 12:33 pm    Asunto: Responder citando

A riesgo de parecer pesado os comento otra vez lo que creo que deberiamos hacer, sobre todo ahora que se nos brinda esta magnífica oportunidad (feten Alberto), digo:

Hay bicis de la asociación de santa Margarita muertas de la risa,supuestamente tambien hay bicis de la universidad,y seguro que alguna bici más que se pueda reciclar,incluso Eduardo de Os Mallos nos ofrecía continuar con su labor de préstamo-taller ¿no?.

¿Para quién? Para los Erasmus! ,para ellos por lo menos, gente que viene acostumbrada a andar en bici en su pais y lo quiere hacer aquí, o gente que no puede disponer de coche y no le quedan bien las paradas del bus universitario.

¿Como se gestionaría? Fácil, en Octubre se les presta la bici y en Junio se les recoge, si necesitan repararlas hay muchos talleres de bicis en Coruña, siempre y cunado no haya alguno de nosotros dispuesto a estar por allí cuando alguien lo necesite.

Es decir, no hace falta que estemos allí un día o dos a la semana sacandonos los mocos , basta con quedar un día con los intersados para prestar y recoger las cletas.Así funciona por ejemplo un famoso shaper de coruña que vende tablas de segunda mano, lo llamas vas al bajo que tiene, viene con su bici cross mítica y te vende lo que quieras, es perfecto.

Por otra parte yo ya me presto voluntario en este momento para enseñar el recorrido hacia la universidad a quien le interese.
Faneca Brava

Rexistrado: 19 Out 2007
Mensaxes: 253

MensaxePublicado: Mar Xan 15, 2008 8:11 pm    Asunto: Responder citando

O local podería estar ben para que Bruji dea esas charlas-obradoiros de mecánica (que todo o mundo quere escoitar), e deixar os soportais de María Pita pra outros menesteres.

Xa non me fai falta ir na bici todos os días á zona de Elviña, pero quero saber esa rutiña tan marabillosa que coñeces, Josiño. Porque se tal prográmome algunha excursión ao Castro de Elviña... dios... non pode ser... de formación profesional... en fins... non mo tomes en conta (esto último, non o da rutiña, he).

Usa a bici tódolos días, celébrao unha vez ao mes!!
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
Marcial
Site Admin

Rexistrado: 15 Out 2007
Mensaxes: 530

MensaxePublicado: Mer Xan 16, 2008 12:33 am    Asunto: Responder citando

O de poder dispoñer de local sería magnífico desde logo.

Boa a idea de Josiño, creo que encargarnos de apañar préstamos de bicis por tempadas para xente que as vai usar sería estupendo, claro que non o limitaría exclusivamente a Erasmus, sempre e cando se entenda o de usar a bici como algo temporal e se lle dan uso, no momento en que consigan outra bici ou deixen de usalo polas circunstancias que sexan deberían devolvela para que poda desfrutar da bici outra persoa. De todos modos os detalles xa os discutiremos se ao final podemos levar por fin a cabo esta magnífica idea.

Por outra banda, haxa xente para axudar á reparación ou posta a punto de bicis, sería interesante que o local servise de almacén de repostos e pezas soltas ao que calqueira pode acudir. Eu teño un lote de pequenos elementos para bici nos caixóns do trasteiro e que creo que non utilizarei, pode que alguén poda facer uso delo, e tamén pode que cousas que teñan outros me sirvan a min nalgún momento. Fagamos fondo común.

Este tema merece unha reunión própria, pero mentres vaiamos aportando ideas...
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
Josiño

MensaxePublicado: Mer Xan 16, 2008 10:01 am    Asunto: Responder citando

Dixen o tema dos Erasmus porque sei que ahí sí hai demanda ademáis de que publicitariamente chama máis a atención e sempre podemos utilizar o argumento da lección que nos dan os que veñen de fora, comparar a un Topi (aquel finlandes que subía ata zapateira en bici) cun chorvito taleguero que ten que levar o seu coche tuneao a económicas...¿quén é o pailan,o da bici ou o do buga?
Josiño

MensaxePublicado: Lun Xan 21, 2008 12:27 pm    Asunto: Responder citando

¿Como vai o tema Alberto? a máis de un abrironselle os ollos cando comenteilles este post que puxeches.
Alberto

MensaxePublicado: Mar Xan 22, 2008 12:29 am    Asunto: Responder citando

EL tema esta igual que estaba. A mi me lo comento Suso de la escuela (el que hace malabares) creo que Marcial tambien lo conoce pero no volvi a hablar con el del tema, un poco esperando a tomar alguna decisión y un poco de compromiso entre todos.

Ah! al final no pude ir a lo del casto que esta Iria con la mudanza y estuvimos vaciando la dulce morada...
Faneca Brava

MensaxePublicado: Mar Xan 22, 2008 5:19 pm    Asunto: Responder citando

Alberto escribiu:
Ah! al final no pude ir a lo del casto que esta Iria con la mudanza y estuvimos vaciando la dulce morada...

Non te preocupes, tes visitas guiadas de balde e abertas todos os domingos ás doce da mañá. Esas xa non as dou eu (botei unha man este domingo somentes)... asi que non sei que vos contarán... Perdícheste a millor... jejejejejeje.

Josiño

MensaxePublicado: Xov Feb 07, 2008 12:31 pm    Asunto: Responder citando

ejem.... a bici critica madrileña xa ten isto que vedes ,xa me está fervendo o sangue pensando na posibilidade de ter o noso propio espazo-taller:

rotor galego

Rexistrado: 18 Out 2007
Mensaxes: 181

MensaxePublicado: Xov Feb 07, 2008 2:46 pm    Asunto: Responder citando

alberto manda as señas que nos imos mudar canto antes
o de "ledicia entre as pernas" esta de carallo, pode dar moito xogo Laughing Laughing

talleres de mecánica
charlas e debates
recollida de material e bicis...
Alberto

MensaxePublicado: Xov Feb 07, 2008 7:35 pm    Asunto: Responder citando

Como comenté el otro día a algunos sigue en pie lo del local... Por cierto Jesús (que era el que iba disfrazado de novio) fue el que nos ofreció la posibilidad.
Se trata de unos locales que les cedieron gratuitamente para llevar a cabo cualquier tipo de actividad que quieran. Se lo ceden gratis, por lo que es una oportunidad única para todos. Su planteamiento era el de servir de local para toda clase de gente que tenga ganas de hacer cosas, sean charlas, exponer arte, musica, taller... Y ahí es donde entramos nosotros...Vamos que nos tienen un sitito guardado para que demos rienda suelta a nuestras ilusiones... Ahora mismo estan en labores de limpieza a las que yo me incorporaré para la semana que viene. Por lo que sé el local esta en la calle barcelona al final de todo ( digamos lo mas lejos posible de la avenida de finisterre) y esta en los sótanos de una tienda de comercio justo (si no entendi mal)
Yo el sábado que vien ( que tengo entendido que es cuando quedan) iré por allí a echar una mano y a ver los locales, así que si alguien se apunta que lo diga y ya iremos concretando para poder quedar y ayudar.
JaSe

Mensaxes: 103

MensaxePublicado: Xov Feb 07, 2008 9:46 pm    Asunto: Responder citando

si es el sabado 16 yo me apunto.
<---------> JaSe <--------->
1,5 m 1,5 m

masacriticacoru.blogspot.com
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor MSN Messenger
Faneca Brava

MensaxePublicado: Xov Feb 07, 2008 9:49 pm    Asunto: Responder citando

Sábado pola mañá ou pola tarde?

Alberto

MensaxePublicado: Ven Feb 08, 2008 1:19 am    Asunto: Responder citando

Pois non sei exactamente. Creo que suelen quedar a eso de las 12 y a ritmo de birra y tapas cada uno aporta su grano de arena...jejejeje. Ya iremos concretando más para ir a ayudar
Marcial
Site Admin

Rexistrado: 15 Out 2007
Mensaxes: 530

MensaxePublicado: Mer Feb 13, 2008 5:29 pm    Asunto: Responder citando

Reunión do 11 de febreiro

Estivemos falando con xente implicada no proxecto dun local autoxestionado na Rúa Barcelona. Son xente que queren darlle vida a un local con actividades e actos de diferentes tipos. Local de ensaios, biblioteca, clases e cursos, conferencias, intercambios, jakuzzii (non isto creo que non), ...

Están empezando a asentar e darlle forma ao proxecto. Teñen reunións abertas a quen queira participar onde están tomando as decisións necesárias para ir dándolle vida ao lugar.

Entramos nós porque nos ofreceron o espazo para realizar ali algunha das nosas actividades. En principio tiñan en mente os Talleres de reparación de bicicletas, pero estivemos falando e parece que hai posibilidade de poder contar cun espazo fixo para levar a cabo o proxecto social de Recollida - Reparación - Préstamo/Saída de bicicletas.

Seguiremos en contacto para definir as ideas de cada un e colaborar no lanzamento do seu proxecto global, hai boa sintonía.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña Todas as horas son GMT + 1 Hora
Ir á páxina 1, 2, 3  Seguinte
Páxina 1 de 3

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro