Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

Los beneficios de andar en bicicleta.

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Noticias e Información
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
roberto porto

Rexistrado: 13 Feb 2008
Mensaxes: 264

MensaxePublicado: Mar Xul 05, 2011 1:26 pm    Asunto: Los beneficios de andar en bicicleta. Responder citando

LOS BENEFICIOS DE ANDAR EN BICICLETA.

El equipo de Repor hace un recorrido en bici por las principales ciudades del país para el programa de esta noche, ya que cada vez más españoles se aprovechan de los beneficios económicos y para la salud de este medio de transporte

ESTA NOCHE A LAS 00:50 REPOR. "PEDALES DE ASFALTO" EN LA PRIMERA.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e
danDDv77
Site Admin

Rexistrado: 02 Xul 2009
Mensaxes: 2032

MensaxePublicado: Mer Xul 06, 2011 5:06 pm    Asunto: Responder citando

Xa está pendurado na web [Vid 26'32'']:

Arrow http://www.rtve.es/television/20110628/repor-tve-pedales-asfalto/444337.shtml
(fotograma)

Jorge Riechmann

Crise http://goo.gl/n8paO
Viva|la|bici http://goo.gl/m0wiyC
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e
pshyonm

Rexistrado: 12 Mar 2010
Mensaxes: 501

MensaxePublicado: Xov Xul 07, 2011 10:09 am    Asunto: Responder citando

Creo que está muy bien hecho...

Lo compartiré en el Facebook, divulgar, divulgar, divulgar... Laughing
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Visitar sitio web do autor
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Mer Out 12, 2011 1:14 pm    Asunto: Responder citando

JOSÉ PAZ | XUBILADO DE 91 ANOS
«O médico di que non force, pero tres horas na bici non mas quita ninguén»

A vida é como subir unha montaña, e José Paz Tejeiro, José do Sixto (Alfoz, 1920), faino cada día, desde moi novo sobre unha bicicleta, pero a súa especial carreira contrarreloxo comezou cando se xubilou. A idade e as consecuencias do paso do tempo non minguaron as súas gañas de pedalear o mundo, agora o máis próximo, e con 91 anos métese no corpo cada día entre vinte e trinta quilómetros, «ou máis, o que se poida». Só apea a bici cando chove. É a súa receita contra o aburrimento, que combina co corte de pelo que lles fai a «amigos ou inimigos», antigos clientes do seu oficio de barbeiro na casa (o seu traballo foi nunha fábrica de madreñas), e algunha actividade agropecuaria nas leiras que ten a familia, como a recollida de fabas na que onte investiu parte do seu tempo. Con catro fillos e algún bisneto, os seus veciños non dubidan en dicir que ten «un espírito novo, unha musculatura estupenda, e unhas gañas de vivir a vida inmensas, ata as últimas consecuencias, sen baixarse da bici».

-¿Recorda cal foi a súa primeira bicicleta?

-A primeira que comprei foi unha Orbea, que me custou 300 pesetas, a partir de aí tiven tres ou catro, ata a de agora. Dúranme bastante. Na mili deixeina aparcada, e despois xa non me baixei nunca. Porque nunca tiven moto, nin coche, non me deu por sacarme o carné, eu sempre en bicicleta. Na vida cada un ten unha forma de ser, e o meu é isto, cando collo a bicicleta e non me aburro nunca.

-A idade parece non pasarlle factura ou ten un corpo de ferro, hai quen pensa que está feito «un jovencito».

-[Ri]. Onte [polo luns] fixen 28 quilómetros, facía máis cando era novo, noventa ou cen quilómetros ao día, non había montaña que se puxese por diante. Pero agora as pernas non me aguantan moito. O médico de cabeceira xa me dixo que non force porque, claro, a musculatura non é a de antes, pero comer como de todo, máis agora que se pode, porque na mili pasei moita fame, dábannos un día carne con patacas e outro patacas con carne, pero de carne nada, era máis ben auga, un desastre. Levo andado quilómetros e quilómetros, pero cando me xubilei empecei a tomarmo máis en serio. Saía cun grupo de amigos, pero eses compañeiros, aínda que son máis novos ca min, están amolados e agora vou eu só.

-¿E non ten medo? ¿A súa familia non trata de convencelo para que quede na casa?

-¿Medo? ¿A que vou ter medo? Polo menos tres horas pola mañá para coller a bicicleta non mas quita ninguén, só se chove quedo na casa porque non me quero mollar. E cando vou pola estrada pasan moitos coches que me pitan porque me coñecen.

-É unha pregunta simple, pero aí vai. Cando sae na bici, ¿en que pensa?

-Vou pensando no que vou, no que teño diante. Porque a pesar de tantos anos dándolle ao pedal nunca tiven ningún accidente coa bicicleta.

-Vale, pero de cando era mozo a agora, o que ve non é exactamente igual, supoño.

-Si, cambiou unha burrada todo. Antes non había estradas, había carreiros polos que andaba, camiños de carro; agora todo son estradas boas, porque mira, se non fose así, á miña idade, eu non podería subirme á bicicleta e botar a andar. Hai tamén máis casas e edificios onde antes non había nada. Antes ía a calquera parte, e agora teño uns percorridos que alterno. Por exemplo, vou ata San Acisclo (Foz), ao criadeiro das troitas, en Fazouro, subo ata o empalme de Ferreira (Valadouro) a Vilaude pola [estrada] xeral, e uso moito as estradas do parcelamento, porque mira que fixeron e están moi ben para a bicicleta.

josé paz xubilado de 91 anos que fai en bici ata 30 quilómetros ao día

http://www.lavozdegalicia.es/deportes/2011/10/12/0003_201110L12P68991.htm
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
Daniellephillips

Rexistrado: 06 Dec 2018
Mensaxes: 1

MensaxePublicado: Xov Dec 06, 2018 11:10 am    Asunto: Responder citando

To be match and healthful you need to be physically energetic. Regular bodily interest can help defend you from extreme sicknesses which includes weight problems, coronary heart disease, most cancers, mental contamination, diabetes and arthritis. Riding your bicycle regularly is one of the exceptional methods to lessen your hazard of fitness problems related to a sedentary lifestyle. Cycling is a healthful, low-effect workout that may be enjoyed through people of every age, from young kids to older adults. It is likewise a assignemnt writing service UK near me laugh, reasonably-priced and correct for the environment.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
luisapeque

Rexistrado: 06 Mar 2019
Mensaxes: 1

MensaxePublicado: Mer Mar 06, 2019 7:08 pm    Asunto: Responder citando

Pues soy nueva por acá, también soy nueva con el asunto de andar en bicicleta. Pero desde luego que los beneficios que aporta andar en ella son más y más a diario. Me encanta esta disciplina que he elegido y lo ahorrativa que me es.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Noticias e Información Todas as horas son GMT + 1 Hora
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro