Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

12 horas en bici: abril 2009
Ir á páxina 1, 2, 3, 4  Seguinte

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
Moncho do Orzán

Rexistrado: 15 Out 2007
Mensaxes: 158

MensaxePublicado: Xov Mar 26, 2009 11:46 am    Asunto: 12 horas en bici: abril 2009 Responder citando

Temos que ir pensando en organizar as 12 horas en bici deste ano, abril xa está aí! O mellor sería en sábado, facendo unha cea despois. Que tal o 18 ou o 25? Se vos presta, falámolo despois da masa tomando unhas tapas Wink
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Xov Mar 26, 2009 7:45 pm    Asunto: Responder citando

Por mí vale, pero... ¿¿Qué hace falta organizar??

Se va, se circula y punto!!
Aquí no hay "permisos" del Ayto. ni nada parecido... así que no hay nada que organizar.

Como somos individualidades coincidentes, cuando lleguemos allí ya se verá lo que pasa.
¿No?

Hombre, es cierto, si alguno que otro se quiere currar un cartel, que lo cuelgue, eso sí, en resolución suficiente para imprimirlo en folio, incluso en doblefolio. Y panfletillos a montones...

Aprovechar que yo voy a acompañar a mi chica a mirar bicicletas y visitaremos todas las tiendas de bicis que hay en la ciudad. Un saludo.
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Xov Mar 26, 2009 8:55 pm    Asunto: Responder citando

Pues no me acordaba yo de las 12 horas!!, habra que ir pensando algo nuevo que aportar...
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
Marcial
Site Admin

Mensaxes: 530

MensaxePublicado: Ven Mar 27, 2009 12:04 pm    Asunto: Responder citando

Si que ten curro o das doce horas, pero se pode intentar.

- Hai que propoñer unha data, despois de semana santa, ou o 18 ou o 25 de abril. O 2 de maio é a interplanetaria, polo que a seguinte data sería o 9 de maio, quizais moi tarde.
- Despois facer a folla de excel para cubrir coas horas ás que estima estar a xente (para evitar que vaiamos 500 de 19h a 20h e ningún ás 15h por exemplo), isto leva algún tempo entre que a xente se apunta, cardamos horas, etc... Creo que imos un pouco tarde xa, pero depende do que se active a xente e o rápido que resposten.
- Outra cousa é poñer un stand informativo, que é opcional, pero recomendable polo menos de base de descanso da xente que participemos.
- Tamén opcional é buscar un sitio para facer unha boa cea de fin de festa.
- E sobre todo hai que intentar publicitala por todos os medios posibles, xa que unha vez feito o esforzo, mellor que teña un mínimo de repercusión, tanto na opinión pública como en persoas ciclousuarias que aínda non nos coñezan.

Eu poño o enlace para apuntarse:
http://www.editgrid.com/user/masacriticacoru/12_horas_en_bici_2009
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
Moncho do Orzán

MensaxePublicado: Ven Mar 27, 2009 1:53 pm    Asunto: Responder citando

Ben, decidamos un día, pois. Persoalmente prefiro o día 18. De feito é complicado anotar as horas de dispoñibilidade dependendo do día. Marcial é factible facer dúas follas no editgrid para que a xente poña a súa dispoñibilidade? O 18 iría nunha folla e o 25 noutra, penso que iso axudaría a decidirse.
Moncho do Orzán

MensaxePublicado: Ven Mar 27, 2009 1:59 pm    Asunto: Responder citando

Resolto. Separei en dous días diferentes. Ide poñendo as vosas dispoñibilidades pra logo decidir Smile
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Sab Mar 28, 2009 9:26 am    Asunto: Responder citando

Voy a mirar si soy capaz de atinar con el uso de la lista esa...

Y me apunto a estar las 12 horas tanto si se hace el día 18, como si se hace el día 25.

Bueno, ya sabéis, no es que vaya a estar las 12, pero que por poder... puedo.
Mi disponibilidad es total y absoluta. Sólo tengo que acordarme, que no despistarme.

Y ya está, está todo hecho!!!
Pasarme un cartel y yo lo imprimo y pongo donde pueda! Wink

PD; Creo haberlo hecho, pero si al entrar el siguiente veis que no aparece mi nombre... y mis casillas azules...
y mis "NO" ceno... me lo decís y se repite.
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Mar Mar 31, 2009 10:30 pm    Asunto: Responder citando

Supongo que sería mejor el 18 por estar la interplanetaria muy cerca del 25. Lo del chiringuito-stand me parece básico, para descansar y para llamar la atención de los transeúntes (folletos, carteles, etc) también se podría improvisar como el año pasado un minitaller.
En cambio, los tandems, aunque lo pasamos bien montando en ellos, estaban bastante hechos polvo y desajustados. Bueno, habrá que ir cuadrandolo todo; esta próxima masa hablaremos del asunto.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
Marcial
Site Admin

MensaxePublicado: Mer Abr 01, 2009 12:23 am    Asunto: Responder citando

Si, especialmente ver se xurde xente voluntariosa para levar o peso dalgunha cousa... porque algúns estamos supersaturados de tarefas entre unhas cousas e outras. Eu non sei se poderei aportar moito a nivel organizativo. Intentarei o que poda.

De todos modos quizais poda ser tamén en maio... non sei... que opina o resto?
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Mer Abr 01, 2009 12:46 am    Asunto: Responder citando

Marcial escribiu:
De todos modos quizais poda ser tamén en maio... non sei... que opina o resto?

Quizá sea mejor, más práctico y efectivo, es un evento que debería ser anunciado convenientemente con la antelación necesaria. Y si se van a hacer camisetas, o disco-matrículas, o movidillas de esas es preferible manejarlo todo con tiempo.
Mientras no me salga un trabajo podéis sugerirme alguna tarea, quizá me pueda hacer cargo.

Rolling Eyes Wink
Rubén (Cos)

Rexistrado: 19 Xan 2008
Mensaxes: 91

MensaxePublicado: Sab Abr 04, 2009 10:51 pm    Asunto: Responder citando

Visto el escaso número de personas apuntadas a falta sólo de dos semanas para el 18, y que el 25 es demasiado cerca de la Criticona, soy de los que piensan que igual se podría dejar para el mes de Mayo.

Pero tengo varias dudas: ¿se hacía siempre en abril por algún motivo?, ¿en mayo hay alguna otra actividad extraordinaria planificada?

Y otra pregunta más: ¿el recorrido tiene que ser siempre el mismo? Es que se me ocurre que, si no disponemos de stand, quizá se podría plantear otro recorrido, que pasase por alguna plaza con mucha afluencia de gente, y donde podamos hacer los descansos sin molestar a los peatones (para que no haya que pedir permiso), y a la vez sea accesible al mayor número de gente posible para promocionarnos.

Además, otra idea que tuve, es que si se celebra en mayo, a lo mejor se podría hacer coincidir con el Día de las Letras Gallegas, aunque no tenga mucho que ver (más bien el día anterior, porque las letras gallegas son el domingo 17, mientras que las 12 horas son siempre un sábado, ¿no?, esa es otra duda que tengo, si tiene que ser un sábado o serviría un domingo o festivo).

Otra cosa que quiero decir es que el hecho de dar a elegir varias fechas en la hoja de editgrid está bien para que sea más democrático, se pueda escoger la fecha entre todos, etc. Pero tengo la impresión de que a lo mejor hay gente que no se apunta, porque al haber varios días posibles, como no se sabe cuando será, e igual alguno de esos días no pueden...

Era mejor intentar solucionar cuanto antes cuando se hará si es que se hace, y luego ya nos preocuparemos de apuntarnos para no ir todos a las mismas horas, etc., que realmente es algo más secundario.

Saludos.
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Dom Abr 05, 2009 6:46 pm    Asunto: Responder citando

Lo de apuntarse, o no, es una "chorrada" a mi juicio.
En cambio decidir la fecha es lo más importante. Que nadie se apunta pero al final hay gente pedaleando aquí y allá en y/o a lo largo de las 12 horas... pues estupendo. Pero lo que está claro es que no se puede hacer en varios días, hay que decidir uno (1).

¿Cuál?
Moncho do Orzán

MensaxePublicado: Dom Abr 05, 2009 7:05 pm    Asunto: Responder citando

Que haxa pouca xente anotada demostra que nin dios le o foro. Se cadra cómpre voltar aos primeiros tempos. A min o 17 de maio non me vai ben.
Marcial
Site Admin

MensaxePublicado: Lun Abr 06, 2009 12:30 am    Asunto: Responder citando

A masa facíase en abril porque é o primeiro mes que empeza a facer bo tempo, xa que as 12 horas chovendo ou con frío non apetecen moito a verdade, pero por nada máis.

Pero coincido que este ano é mellor facelas en maio si. Hai que poñer unha data e listo, porque é certo que dada a velocidade de resposta que temos é complicado que resulte escoller preferencias de días por internés jeje.

O percorrido non ten que ser sempre o mesmo. Claro que ata agora funcionou ben onde a fixemos, e ultimamente cada vez que cambiamos algo nos liamos un montón jeje. De facelo ten que ser por causas moi xustificadas, que fan a outro percorrido mellor.

Ten que ser un sábado si. O tema do domingo sempre tratamos de evitalo por non meternos en accións sen tráfico, sen xente paseando e relacionando a bici con ocio. De feito se fose un venres ou un martes estaría mellor, pero non é factible por problemas de estudos e traballo da xente claro.
Fran

Rexistrado: 22 Out 2007
Mensaxes: 149

MensaxePublicado: Mar Abr 07, 2009 2:04 pm    Asunto: DIA 12 HORAS EN BICI Responder citando

Las 12 Horas en Bici es una iniciativa muy interesante e importante a la hora de promover la bici como medio de transporte habitual. Hasta ahora ha tenido una gran aceptación y difusión en nuestra ciudad, y siempre ha requerido de un gran trabajo y compromiso por parte de quienes lo han organizado.

Debido a esto, creo que es precipitado hacer las 12 horas en Abril por varios motivos:
- Hasta el dia 12 (o 13 para algunos) la Semana Santa impedirá que se pueda empezar a organizar casi nada
- Muchos ciclousuarios estamos preparando el asalto a Madrid el 1 de MAYO para acudir a la CRITICONA, la Masa Crítica internacional, lo que puede hacer que no estemos preparándonos para poder hacer las 12 Horas en Abril. Además, pienso que después de la CRITICONA habrá bastante gente con ganas de promover con más ansia la Bici y así poder contar con más gente en MAYO para hacer las 12 horas

Por tanto, desde mi punto de vista lo mejor sería hacer las 12 HORAS EN MAYO, probablemente el 16 o el 23. Aun así, sería interesante que quienes quieran y puedan vayan preparando, aportando ideas y trabajando en este evento para hacerlo mejor cada año y poder llegar cada vez a mas gente
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña Todas as horas son GMT + 1 Hora
Ir á páxina 1, 2, 3, 4  Seguinte
Páxina 1 de 4

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro