Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

3 de Abril de 2009 - La procesión de las bicicletas
Ir á páxina 1, 2  Seguinte

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
Cecebre

Rexistrado: 17 Abr 2008
Mensaxes: 175

MensaxePublicado: Lun Mar 09, 2009 12:32 pm    Asunto: 3 de Abril de 2009 - La procesión de las bicicletas Responder citando

Hola de nuevo, después de unos meses un poco "desaparecido" vuelvo a la carga. Para la próxima Masa Crítica en Coruña y aprovechando la coincidencia de fechas con el inicio de la Semana Santa me gustaría proponer una temática: La procesión de las bicicletas.

La idea es ir ataviados con el clásico capuchón de penitente, pues una penitencia es circular muchas veces por la ciudad. Los colores que me vienen a la cabeza son el gris o el negro y el capuchón puede ser forrado con bolsas de basura, para protegerlo en caso de lluvia.

Recorrido: saliendo de María Pita como siempre, lo suyo sería llegar al atrio de alguna iglesia. Pienso que la de San Pedro de Mezonzo estaría bien, pues hay espacio para dejar las bicis y es una zona muy transitada. Se podría quedar 10 minutos repartiendo panfletos a transeúntes y conductores parados en los semáforos.

Creo que sería bastante llamativo y visual sobre todo de cara a que se hagan eco los medios impresos. Saludos y ya contraréis que os parece.
Faneca Brava

Rexistrado: 19 Out 2007
Mensaxes: 253

MensaxePublicado: Mer Mar 11, 2009 4:10 pm    Asunto: Responder citando

Eu non comparto ideolóxicamente o tema das procesións, pero pode ser unha Masa temática como outra. Non me convence o de ir de negro (sería como ir de Santa Compaña!!! que era outra idea...). Mola ir máis de cores, máis chamativo, máis festeiro... Ademáis... a ver se non nos van ver os coches se imos de negro!!!!

O do parar no atrio dunha Igrexa espero que non sexa pra rezar... Laughing

:p

Vémonos na bici...

Usa a bici tódolos días, celébrao unha vez ao mes!!
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
Cecebre

MensaxePublicado: Xov Mar 12, 2009 5:13 pm    Asunto: Responder citando

Pues también es cierto, de oscuro pareceríamos la Santa Compaña y se nos vería menos. Entonces, mejor de colores para llamar más la atención!!
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Ven Mar 13, 2009 10:46 am    Asunto: Responder citando

Mientras vosotros discutís si la idea contiene ideologías o no, y si se hacen los conos para la cabeza...
¿¿El resto qué hacemos??

Yo creo que ironizar con la imagen de la bici llevándola al alza como si fuera un icono... no está mal.
Y, por supuesto, todos vestidos de cono y túnica. (El color a libre alvedrío).
Y aunque fuera de un color oscuro no deberíamos preocuparnos, con poner a alguien con chaleco reflectante atrás y delante, 2 en total, sería suficiente. Pero, esta vez sí, como excepción, quizá necésitáramos autorización, o una escolta policial. Sin que sirva de precedente... a ver si van a creerse que les necesitamos siempre.

Rolling Eyes
Cecebre

MensaxePublicado: Ven Mar 13, 2009 11:48 am    Asunto: Responder citando

SiFerVi, puedes hacer el recorrido entre María Pita y San Pedro de Mezonzo, pasando por varias iglesias, no creo que a Fran le importe. Lo de pedir autorización o la escolta no entiendo para que, es otra Masa Crítica más.
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Ven Mar 13, 2009 5:11 pm    Asunto: Responder citando

Procesión...

Si es procesión es andando. Y si ironizamos con la bici como icono... es llevar las bicis a hombros.

¿No va a hacer Fran el recorrido esta vez??
Cecebre

MensaxePublicado: Lun Mar 16, 2009 2:58 pm    Asunto: Responder citando

Bueno, mi idea en principio sólo es llevar el capuchón. Lo de rezar, llevar las bicis en alto, ponerse túnica o cantar una saeta no son cosas que vea muy factibles de realizar ni creo le den más interés al asunto.

La imagen de un grupo de 50 ciclistas ataviados de nazarenos creo que puede ser muy llamativa, sin necesidad de complicarlo más.
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Mar Mar 17, 2009 1:59 pm    Asunto: Responder citando

Teniendo en cuenta que a esas horas ya será noche prácticamente cerrada yo no me complicaría.
Me dejaría de gaitas y de milongas y haría una Masa Crítica sin temática de fondo, ya la propia masa y circular en grupo es bastante.

Trataría de centrarme en temas que se dicen una y otra vez y seguimos parados y sin avance.
Como lo de crear un sistema de megafonía portable que nos haga audibles!!
Meditaría sobre la conveniencia de crear unos chalecos reflectantes con un lema o un logo y repartirlos y recuperarlos en cada Masa Crítica, para que TODOS vayamos con chalecos reflectantes. También se podían crear y vender entre los maseros para que no haya que estar prestándolos en cada Masa. Pero si uno se lo olvida una vez no pasaría nada por tener una docena, o así, de reserva. Destinados a ser prestados.
Propondría cánticos, cuñas, eslogans, frases y demás coros para vocear y corear mientras pedaleamos. Podrían grabarse en alguna ocasión y emplear esa megafonía aún no creada para promulgarlos.
Marcial
Site Admin

Rexistrado: 15 Out 2007
Mensaxes: 530

MensaxePublicado: Lun Mar 23, 2009 12:48 pm    Asunto: Responder citando

Quizais sexa mellor non complicarmos e facer unha masa máis... Parece complicado conseguir un grupo de xente disposta a facer un evento como se comenta aquí.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Lun Mar 23, 2009 10:49 pm    Asunto: Responder citando

Capirotes forrados con tela estampada a lunares, bien vistosos y nada ortodoxos ( en lo religioso Laughing ) ¿QUIÉN SE APUNTA?...aunque sólo seamos tres o cuatro llamaremos un poco más la atención ; además ya que no hubo mucho disfraz (yo el primero) en la masa de antroido (aparte de "sor citroen" , el troglodita y los murciélagos-batman) les debemos un desquite Wink
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
Fran

Rexistrado: 22 Out 2007
Mensaxes: 149

MensaxePublicado: Mar Mar 24, 2009 2:28 pm    Asunto: PERCORRIDO MC 03/04/2009 Responder citando

Efectivamente comeza a Semana Santa e ¿porqué non facer unha MC que faga referencia a este evento festivo-relixioso-vacacional?.
Ante todo moitas gracias por dar boas ideas tanto para facer o percorrido como para plantexar a temática, penso que ainda que ultimamente eu estexa facendo de maneira mais ou menos acertada os percorridos, ai que ter en conta que a masa a formamos todos, e calquera pode facelo ou colaborar, ou dar suxerencias sen necesidade de dar explicacións a ninguén. Sempre e cando se faga de maneira axeitada e pensando sobre todo na seguridade do grupo estará ben feito.
Se eu últimamente estou propoñendo tódo-los percorridos e porque me agrada facelo e porque no seu momento comprometinme a iso polo ben funcionamento da MC. Pero repito, o que fago e tan só unha proposta, como a pode facer calquera dos que participemos, de tal maneira que pode ser modificada, rexeitada, criticada...
Por outra banda, as veces noto que se fan moitas e moi boas propostas que quedan en nada. Parece que nos gosta moito falar e falar, debatir, pero ao final poucas veces facemos o que propoñemos. Gostaríame moito que actuásemos mais e cada un, de forma individual, faga realidade o que propón, se nos poñemos a elo seguro que moitas das propostas saen adiante. Intentémolo.
Nada, que non falo moito mais, tan so explicar o que me levou a propoñer este percorrido: O de rematar na igrexa se San Pedro de Mezonzo pareceume unha boa idea polo feito da Semana Santa e de ser un lugar amplio para poder parar todos xuntos e bastante transitado para facernos ver. Aunda que tamén era boa idea o de ir de igrexa en igrexa, a verdade e que cando collín a bici para facelo me decatei que non coñezo moitas igrexas na cidade e fixen o percorrido sen pensar niso

PROPOSTA PERCORRIDO MASA CRÍTICA 03-ABRIL-2009

Pz.Mª Pita – Riego de Agua – Fama – Av.Montoto – Av.Mariña – Cantón Grande – Cantón Pequeño – Pz.Mina – Compostela – Ferrol – Juan Flórez (carril esquerdo) – Emilia Pardo Bazán – Marcial de Adalid – Av.Xeneral Primo de Rivera – Cta.Palloza – Av.Fdez.Latorre – Pz.Catro Camiños – Av.Xeneral Sanjurjo – Ramón y Cajal – Av.Exército – Río Monelos – Gaiteira – Ponte – Tr.San Diego – Rd.Outeiro – Av.Alcalde Pérez Ardá - Av.Fdez.Latorre - Pz.Catro Camiños – Dr.Enrique Hervada – Pz.San Pedro de Mezonzo

Recordade: intentaremos circular todos xuntos, tentando que non haxan moitos espacios valeiros entre os ciclousuarios. Fagámonos ver con prendas reflectantes e luces. Fagámonos escoitar con timbres, bocinas, silbatos, cánticos, gritos.... Pasémolo ben
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Mar Mar 24, 2009 9:58 pm    Asunto: Re: PERCORRIDO MC 03/04/2009 Responder citando

Fran escribiu:
PROPOSTA PERCORRIDO MASA CRÍTICA 03-ABRIL-2009

Pz.Mª Pita – Riego de Agua – Fama – Av.Montoto – Av.Mariña – Cantón Grande – Cantón Pequeño – Pz.Mina – Compostela – Ferrol – Juan Flórez (carril esquerdo) – Emilia Pardo Bazán – Marcial de Adalid – Av.Xeneral Primo de Rivera – Cta.Palloza – Av.Fdez.Latorre – Pz.Catro Camiños – Av.Xeneral Sanjurjo – Ramón y Cajal – Av.Exército – Río Monelos – Gaiteira – Ponte – Tr.San Diego – Rd.Outeiro – Av.Alcalde Pérez Ardá - Av.Fdez.Latorre - Pz.Catro Camiños – Dr.Enrique Hervada – Pz.San Pedro de Mezonzo

Yo propongo una reforma...
Pl. María Pita - Av. De Los Ángeles - C. De La Amargura - C. De Santiago - Av. De Montoto - Av. De La Marina - C. Nueva - San Andrés - C. Sol - C. Orzán - C. Santa Catalina - Cantón Pequeño - Pl. Foz y Mina - C. Compostela -C. Ferrol - Juan Flórez - C. Federico tapia - Marcial de Adalid - Av. Primo de Rivera - Cuesta de La Palloza - C. Marqués de Amboage - Lateral Maestría - C. Alcabaleiros - Pl. Cuatro Caminos - General Sanjurjo - C. Ramón y Cajal - Av. Del Ejército - Río Monelos - Gaiteira - C. Del Puente - Pl. La Cubela - Tr. San Diego - Rd. Outeiro - Av. Pérez Ardá - Av. Fernández Latorre - Pl. Cuatro Caminos - Dr. E. Hervada - Pl. San Pedro de Mezonzo.

Así pasamos junto a un par de IGLESIAS... si lo véis oportuno, se hace, si no... pasamos!!
Cecebre

MensaxePublicado: Xov Mar 26, 2009 10:49 am    Asunto: Responder citando

Casi prefiero el de Fran para no dar tantas vueltas y que no se vaya mucho de kilometraje. El fin de semana lo paso a plano y hago un cartelito para la ocasión con los "ciclistas encapuchados". Saludos.
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Mer Abr 01, 2009 10:08 pm    Asunto: Responder citando

Bueno, como no he tenido mucho tiempo para el bricolage "capuchil semanasantero" queda pospuesto para el año que viene sin falta (espero) Crying or Very sad
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Ven Abr 03, 2009 5:02 pm    Asunto: Responder citando

Allí estaremos, sin carapuchones, ni conos en la cabeza, con las bicis y poco más.

Hasta luego... Cool Wink
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña Todas as horas son GMT + 1 Hora
Ir á páxina 1, 2  Seguinte
Páxina 1 de 2

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro