Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

Cicloturismo: O Miño en bici

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Convocatorias/Campañas doutros grupos sociais
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
Moncho Vázquez

Rexistrado: 12 Abr 2008
Mensaxes: 295

MensaxePublicado: Lun Mar 15, 2010 8:59 pm    Asunto: Cicloturismo: O Miño en bici Responder citando

Copiado desde: http://aguaslimpas.blogspot.com/

Cita:
ROTEIRO CICLOTURISTA PARA
AS FÉRIAS DA PÁSCOA "O MINHO EM BICI"

Para estas férias de páscoa, da AMAL voltamos propor-vos colher as bicis e experimentar umha forma distinta de viajar: sem gassolina, devagarinho e desfrutando do caminho. Convidamos-vos a participar numha rota em bici acarom do rio Minho, desde a cidade de Ourense até a foz da Guarda, e depois à beira do mar até Vigo. Trata-se dumha acampada de três dias (duas noites), na que rodaremos por estradas mui fáciles quase sempre ao nível do rio e do mar, atravessando em ocasions a fronteira galego-portuguesa, e utilizando algumhas das eco-pistas que transitam hoje polo que foi o antigo caminho de ferro português.

Dados da Rota:

Saida, Quinta-Feira dia 1 de Abril, às 9:00 da Estaçom do trem de Ourense (Empalme).
Chegada prevista a Vigo no Sábado 3 de Abril antes das 20:00.

De Vigo sai um trem às 6:52 que chega a Ourense às 8:44. De Santiago sái um às 6:45 e chega a Ourense às 8:36. É aconselhável avissar uns dias antes em RENFE de que se pretende viajar levando várias bicis.

Etapa 1: Ourense - Melgaço 65 km
Etapa 2: Melgaço - Goiám 60 km
Etapa 3: Goiám - Vigo 65 km

Conselhos: A bici mais adequada para o cicloturismo é a que vai equipada com porta-equipagens e marchas suficientemente curtas (três pratos e um pinhom grande de 28 dentes ou mais) como para pedalar comodamente com a carga. Som perfeitas as chamadas "Hibridas" ou "de passeio", ainda que vale bem qualquera à que se lhe acrescente um porta-equipagens.

É imprescindível levar um culotte com protecçom acolchada no cu, e muito recomendáveis as luvas e o capacete.

O calçado adequado é aquele que nos seja cómodo, com a pranta o suficientemente grossa se é que os nossos pedais tenhem "dentes". Enquanto à roupa, devem-se levar mudas e, consultando o tempo com anterioridade, roupa de protecçom adequada. Nesta época do ano é tam possível que faga já calor, como que tenhamos vento, frio e chuva. Em qualquer caso, numha equipagem bem preparada sempre deve haver um chuvasqueiro e algumha roupa de abrigo. Haverá sítios nos que lavar-se e mesmo tomar banho, polo que é recomendável levar toalha.

Deve-se levar saco de dormir e tenda de campismo. O ideal é falar entre a gente conhecida que vaia participar na acampada, para partilhar as tendas e assim nom cargar com mais peso do necessário.

A equipagem deve-se levar em alforges, nunca em mochilas sobre o lombo. A quem nom tiver alforges, a AMAL pode-lhe emprestar umhas se avissa com o tempo suficiente.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Visitar sitio web do autor
pshyonm

Rexistrado: 12 Mar 2010
Mensaxes: 501

MensaxePublicado: Lun Mar 15, 2010 10:04 pm    Asunto: Responder citando

No me he enterao de ná pero me parece muy interesante... si alguno se anima a ir podría ser bueno que lo dijera, igual yendo en grupo es más fácil acudir.
En mi caso soy de esos que, si no lo hace en grupo, seguramente no lo hace... Embarassed
danDDv77
Site Admin

Rexistrado: 02 Xul 2009
Mensaxes: 2032

MensaxePublicado: Lun Mar 29, 2010 10:16 pm    Asunto: Responder citando

Eu tampouco entereime... a data, vexo que 5ª feira é o Xoves, e non venres! (non saben contar estes portugueses jeje). Penso tamén que se os que van ir o comentan, pode que se apunte aínda máis xente. Eu estou ó 33%.

Non queda moito, así que a pregunta vai por urxente ós que xa o teñen todo visto: ¿podedes dicir algo de como tedes pensado ir dende A Coruña? ¿e á volta?.
Rolling Eyes
Jorge Riechmann

Crise http://goo.gl/n8paO
Viva|la|bici http://goo.gl/m0wiyC
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e
danDDv77
Site Admin

MensaxePublicado: Mar Mar 30, 2010 8:49 am    Asunto: Responder citando

Parece que tócame anotar que o das feiras quizáis non sexa o que cree máis simpatías nun grupo... como parece Rolling Eyes da esquerda independentista, o que organiza.
Jorge Riechmann

Moncho Vázquez

Rexistrado: 12 Abr 2008
Mensaxes: 295

MensaxePublicado: Mar Mar 30, 2010 12:22 pm    Asunto: Responder citando

A AMAL suspendeu o roteiro. Parece que ante as malas condicións climatolóxicas a maioría da xente botouse atrás.

Dan i eu comezamos a coordinarnos para sair igualmente esos días. Pego a súa proposta:

Cita:
O plan alternativo podería ser saír de A Coruña en bici, ou xa doutro sitio. É moi aberto, pois non son nada sistemático ...eu pensara:
·1º día: A Coruña - Betanzos - Irixoa - Vilalba - Meira - (castro) Viladonga
· 2º día: Redondela e arredores
· 3º día: xa de volta

Abrazos

PS: Sobre o que apunta Dan ao fío da organización da cicloruta polo miño, dicir que ben apuntado está; a AMAL é unha agrupación ecoloxista da esquerda independentista. Eu non teño inconvinte en participar das súas propostas porque, mesmo sen ser soberanista (non específicamente galego; aborrezo todo poder soberano), teño bastante empatía cos seus posicionamentos e actitudes. Isto é máis importante do que poida parecer porque sería unha falta de respecto desvirtuar o perfil político dunha actividade organizada por xente honrada.
pshyonm

MensaxePublicado: Mar Mar 30, 2010 5:51 pm    Asunto: Responder citando

¿Se suspendió?
Bueno, así me duele menos no ir... Confused Embarassed

Podríamos convocarnos nosotros mismos para dar alguna vuelta o tirar algunos kms en las bicis.
Eso sí, yo a lo sumo dormiría 1 noche fuera, no más.

¿Algo más cerca que Redondela (PO)?
danDDv77
Site Admin

MensaxePublicado: Mar Mar 30, 2010 8:56 pm    Asunto: Responder citando

Redondela NOoooo... Castroverde Cool

É unha zona moi bonita, de paisaxes pequenos moi verdes e estradas estreitas entre colinas, pero hai que detallar máis a ruta. Non coñezo case nada e quería ir.

A estrada a Vilalba por Irixoa é unha xoia que supoño que case todos correceredes co seu porto. Logo ven unha estrada chula tamén, revirada e entre árbores e casas. E de Vilalba a Meira está a recta máis longa de toda Galicia (aínda que pódese facer máis ameno ligando as aldeas dos arredores), creo que son 14 km rectos pola Terra Chá. Entre Meira e Viladonga fican as fontes do Miño, e o castro co seu museo...

Insisto, falta detaiar máis, e mirar se a volta, se pódese vir no tren dende Lugo. Eu acabo de chegar agora de Lugo, que fun buscar a BH de turismo; mañá ultimando. E xoves saída! Twisted Evil
Jorge Riechmann

pshyonm

MensaxePublicado: Mer Mar 31, 2010 1:26 am    Asunto: Responder citando

¿Pero eso cuánto tiempo llevaría?
Salida el Jueves y regreso... Rolling Eyes ¿eh?

La verdad es que me tienta, pero casi no tengo dinero... si es sólo salir a pedalear vale, pero si hay que andar con gastos!! Confused
Ahí yo ya no puedo contar con mucho... Embarassed
danDDv77
Site Admin

MensaxePublicado: Mer Mar 31, 2010 8:34 am    Asunto: Responder citando

Home, os días son 3 (dúas durmidas de campaña) xoves-sábado, e os gastos en principio son o material que se leva. Pero a cousa está para heroes... convén ter gardalamas na bici (ou solución a non levar o cu-espalda empapado todo o día de salpicaduras), pantalóns longos e ropa térmica, calzado que protexa do frío e a auga (incluso de reposto) e por suposto, alforxas impermeabilizadas. Aparte, o material de campaña.
EDITO: guantes! imprescindibles al menos windblock (non poder nin agarrar o guiador co frío, é do peor).

Rolling Eyes
Jorge Riechmann

pshyonm

MensaxePublicado: Mer Mar 31, 2010 4:48 pm    Asunto: Responder citando

Yo no soy tan "heroe" y viendo que el tiempo está de lo peorcito... me quedo en casa!
Ya saldremos cuando haga mejor tiempo.
Si lo hacéis, tener buen viaje!! Wink
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Convocatorias/Campañas doutros grupos sociais Todas as horas son GMT + 1 Hora
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro