Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

12 horas en bici: abril 2009
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3, 4  Seguinte

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Xov Abr 09, 2009 12:36 pm    Asunto: Responder citando

En mayo entonces; los que vayaís a La Criticona traereís muchas ideas para desarrollar en las 12 horas Very Happy
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
Rubén (Cos)

Rexistrado: 19 Xan 2008
Mensaxes: 91

MensaxePublicado: Mar Mai 05, 2009 10:33 pm    Asunto: Responder citando

Hay que volver a darle vidilla a esto, que sería una pena quedarnos este año sin las 12 horas, jejeje.

Propongo el sábado 23, porque el 16 habrá gente a lo mejor que no le vaya bien porque al día siguiente es festivo, y además hasta el 23 hay más tiempo para ir convocando todo.

De todas formas, me preocupan dos cosas: por un lado, que no se pudieron promocionar las 12 horas en la última Masa Crítica, y la gente no mira el foro a menudo (lo cual es normal), así que ello puede provocar que haya poca gente. Pero si se aplazar para el mes, coincidía con la ciclonudista, ¿no?

En cuanto a lo del stand, por mí hacemos las 12 horas aunque sea sin stand.

Y respecto al recorrido, si queréis se repite el mismo (creo que la gente en general está contenta con él), y sino se me ocurre otro, aunque no sé si será mejor o no: ir por el paseo marítimo (avenida pedro barrié de la maza) desde la rotonda de donde termina la calle del Sol hasta la rotonda de donde está el playa club, y volver por la Avenida de Buenos Aires hasta la Avenida de Rubine, y luego meterse todo por San Andrés hasta coger por la calle del Sol y volver a llegar al paseo marítimo. Tiene a su favor, por ejemplo, el hecho de que estimulamos a los ciclistas a usar el carril de las bicis por San Andrés y tiene el contra de que, aunque el paseo marítimo es bastante transitado y seríamos vistosos, no es nada seguro si van niños o tal. Y si se hiciese ese recorrido se me ocurre que lo de montar una especie de stand, o simplemente repartir folletos se podría hacer en la plaza de Pontevedra, que también es bastante transitada.

Post-data: ideas igual no se traen muchas de La Criticona, pero buenos recuerdos sí, que es lo importante, jejeje. Saludos.
Marcial
Site Admin

Rexistrado: 15 Out 2007
Mensaxes: 530

MensaxePublicado: Mer Mai 13, 2009 3:19 pm    Asunto: Responder citando

Eu propoño o sábado 30 de abril, porque esa mesma semana será a semana da mobilidade na UDC. Faremos unha ruta en bici entre Elviña e A Palloza durante a semana (aínda non sabemos que día), daremos algunha charla e outras actividades. Pode publicitarse todo conxuntamente e chegar máis fácilmente aos medios, como o vedes?
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
Josiño

Rexistrado: 23 Out 2007
Mensaxes: 256

MensaxePublicado: Mer Mai 13, 2009 5:08 pm    Asunto: Responder citando

o 30 de abril...ummm... no 2010 logo? juas,juas....10 de maio pareceme correcto, e logo unha ceniña como de costume, vos contaremos as nosas andanzas por Madrid.
Marcial
Site Admin

MensaxePublicado: Mer Mai 13, 2009 5:31 pm    Asunto: Responder citando

Digooo, o 30 de maio... que un lapsus o ten calquera Razz
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Xov Mai 14, 2009 10:55 pm    Asunto: Responder citando

Da lo mismo el día...

El caso es hacerlo, así que pongámonos a ello entre todos, no?
Moncho do Orzán

Mensaxes: 158

MensaxePublicado: Ven Mai 15, 2009 11:09 am    Asunto: Responder citando

Anotamos pois o día 30 nas axendas. Eu digo de 10h a 22h, como o ano pasado cun posto no Obelisco, xa que este ano agardemos que non haxa ningunha actividade... Ademais así poderemos estirar no chan a macro pancarta "Máis carril bici xa!" Smile Reunímonos a semana que vén para concretar o asunto? Que vos parece?
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Ven Mai 15, 2009 11:35 am    Asunto: Responder citando

Moncho do Orzán escribiu:
Anotamos pois o día 30 nas axendas. Eu digo de 10h a 22h, como o ano pasado cun posto no Obelisco, xa que este ano agardemos que non haxa ningunha actividade... Ademais así poderemos estirar no chan a macro pancarta "Máis carril bici xa!" Smile Reunímonos a semana que vén para concretar o asunto? Que vos parece?

+ 1 Very Happy

A mí me parece bien, es hora de que alguien diga 4 frases bien dichas para que todos los demás nos pongamos "firmes" y atendamos... que por voluntad nos erá, pero aún así nos dispersamos mucho y andamos o damos vueltas pero nunca avanzamos.
Marcial
Site Admin

MensaxePublicado: Sab Mai 16, 2009 12:43 am    Asunto: Responder citando

Realmente é necesaria reunión??? En todo caso, se o credes necesario, eu prefiro máis ben a finais de semana.
Moncho do Orzán

Mensaxes: 158

MensaxePublicado: Lun Mai 18, 2009 10:35 am    Asunto: Responder citando

Ok. De non ser necesaria reunión, debemos acordar a través do foro algúns aspectos:

- Día: 30 de maio
- Hora: 10h a 22h
- Percorrido: o de sempre Cool
- Lugar do posto: Obelisco (hai que sacar licenza?)
- Á noite: Dino's?

Comentade Smile
Marcial
Site Admin

MensaxePublicado: Lun Mai 18, 2009 2:23 pm    Asunto: Responder citando

Sí, paréceme ben todo. Simple pero efectivo jeje. Ademáis, o da cea está ben resolver no momento, dependendo a xente que esteamos o final, porque ao final ter que facer reserva nun sitio segundo a xente que se apunte previamente complica bastante a organización.

Haberá que controlar a climatoloxía... porque ultimamente está o tempo un pouco inestable.
Faneca Brava

Rexistrado: 19 Out 2007
Mensaxes: 253

MensaxePublicado: Lun Mai 18, 2009 4:19 pm    Asunto: Responder citando

Ok. De non ser necesaria reunión, debemos acordar a través do foro algúns aspectos:

Comentade Smile

Eu prefiro outro día... igual para o mes... este téñoo complicado...

Usa a bici tódolos días, celébrao unha vez ao mes!!
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
JaSe

Rexistrado: 19 Out 2007
Mensaxes: 103

MensaxePublicado: Lun Mai 18, 2009 7:00 pm    Asunto: Responder citando

o día 30 de maio é o concerto de los secretos no coliseum...

creo que é millor o día seguinte á masa de xuño. eu estarei no stand
<---------> JaSe <--------->
1,5 m 1,5 m

masacriticacoru.blogspot.com
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor MSN Messenger
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Lun Mai 18, 2009 7:17 pm    Asunto: Responder citando

Comentade Smile

Dicho así parece que no hay opciones a variar el recorrido... ¿verdad?
Bueno, pues... -Hágase todo según tu palabra...!! Rolling Eyes Esta frase es conocida, ¿no?

Cool

PD; Yo necesito una bici de préstamo. Por favor!!
Rubén (Cos)

Rexistrado: 19 Xan 2008
Mensaxes: 91

MensaxePublicado: Lun Mai 18, 2009 9:51 pm    Asunto: Responder citando

A mí el día en principio no me parece mal, aunque no sé si irá mucha gente a ver a Los Secretos. La alternativa del día siguiente a la Masa la verdad es que no me convence, me parece que es mejor que haya algunos días de diferencia entre ambos actos. Y si se aplaza más se va a juntar con la ciclonudista y va a ser un rollo...

El horario también me parece bien de 10 a 22.

El recorrido lo mismo. No sé si hay que pedir licencia o no, pero por mí se repite el mismo recorrido, si la mayoría queréis, aunque por mí para otro año buscábamos otro, pero mirándolo con antelación.

Respecto a la cena, la verdad es que prefería otro sitio más grande, e incluso igual no estaba mal buscar alguno al que aún no hayamos ido. Pero si la mayoría queréis el Dino's me sirve perfectamente.

Una pregunta: ¿vais a hacer otro editgrid para apuntarse? Igual no venía mal, cuando se vayan concretando estas cosas.

Un saludo.
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Masa Crítica Coruña Todas as horas son GMT + 1 Hora
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3, 4  Seguinte
Páxina 2 de 4

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro