Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

Sitios exitantes de internet

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Multimedia
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
alesso97

Rexistrado: 02 Dec 2018
Mensaxes: 7

MensaxePublicado: Dom Xuñ 30, 2019 7:30 am    Asunto: Sitios exitantes de internet Responder citando

Hola amigos, como les va? espero que muy bien a toditos, este dia les queria comentar que navegando por internet me tope con el sitio llamado Spankbang en el cual suben videos muy interesantes a aquellos hombres y mujeres que les guta ver videos calientes y aprender cositas nuevas claro esta, si ustedes estan interesados en ver estos videos me pueden mandar un privado para ver como le puedo ayudar, en mi caso yo siempre fui un hombre que nunca tuvo muchas habiliades sexuales a la hora d eestra con una mujer pero con estos videos he aprendido nuevos trucos que las mujeres difrutan jaja
jesusga

Rexistrado: 08 Xul 2019
Mensaxes: 1

MensaxePublicado: Lun Xul 08, 2019 11:36 pm    Asunto: Responder citando

Sin palabras con este sitio, simplemente super caliente. Soy un hombre muy creativo en la intimidad y cada cosa nueva que veo siempre la pruebo con mi novia y opinamos al respecto. Muy buena...
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Multimedia Todas as horas son GMT + 1 Hora
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro