Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

Busco un lugar onde gardar a bici de noite nos Mallos

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Compra, Venta, Préstamos, Roubos
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
Montse

Rexistrado: 06 Nov 2007
Mensaxes: 4

MensaxePublicado: Mar Nov 06, 2007 6:04 pm    Asunto: Busco un lugar onde gardar a bici de noite nos Mallos Responder citando

Olá, vivo polos Mallos e non podo subir a bici á casa nin gardala no portal, así que deixábaa candada a verxa dun comercio sen inquilinos. No prazo dunha semana, me destrozaron a roda traseira dúas veces, a segunda con auténtica furibundidez.
Quería preguntar se alguén da zona me pode ceder ou arrendar baratiño, baratiño, un lugar onde aparca-la pola noite. Nun principio, me gustaría que fose perto de alí e que puidese ter acceso a ela a calquera hora, pero como non sei si será posible, está ben se queda un pouco máis lonxe ou a teño que deixar a algunha hora determinada.
Gracias miles.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada
Faneca Brava

Rexistrado: 19 Out 2007
Mensaxes: 253

MensaxePublicado: Mar Nov 06, 2007 6:10 pm    Asunto: Responder citando

Joer... que xente!!
Non terás coleguitas nalgún comercio?? igual cha gardaban pero terías que tar a espensas do seu horario. Eu vivo nos Castros... non creo que che interese subir até alí pra garda-la bici, pero como último recurso...

Usa a bici tódolos días, celébrao unha vez ao mes!!
Montse

MensaxePublicado: Mar Nov 06, 2007 6:30 pm    Asunto: Responder citando

...e...¿non?, necesitaría algo máis perto e poder ir e vir, se non tamén a podería deixar en casa de algún colega, pero graciñas de todos modos.
trebón

Rexistrado: 23 Out 2007
Mensaxes: 105

MensaxePublicado: Mer Nov 07, 2007 10:13 am    Asunto: Responder citando

Se non atopas solución o mellor será mudar a unha plegable que poidas subir á casa. Vivo na sardiñeira e non me atrevería a deixar a bici todalas noites nos mallos. Se me ocorre un pequeno apaño temporal. As veces se baixo a bici de noite ó centro deixoa aparcada diante dalgún edificio público, xa que adoitan estar ben iluminados e as veces teñen vixiancia de video, o cal prevén de posibles delincuentes. Non sei a que altura dos mallos vives pero proba no centro social que hai arriba de todo ou diante dun banco. De todolos xeitos eu aforraría para a plegable.
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Mer Nov 07, 2007 2:56 pm    Asunto: Responder citando

Coincido con lo que dice Trebón, tu solución a medio plazo es una plegable ( con lo que te costó arreglar la rueda trasera dos veces, seguro que ya tenías para un tercio de la plegable...), pero mientras, si te quieres volver a arriesgar y dejar la bici toda la noche en la calle, te recominedo que la dejes lo más cerca posible de la entrada a la Estación de tren ( hay vigilante jurado toda la noche) o en la entrada de los Nuevos Juzgados ( hay cámaras y me parece que un poli nacinal toda la noche también). SUERTE...
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
Montse

MensaxePublicado: Dom Nov 11, 2007 10:39 pm    Asunto: Responder citando

Olá, a estación do tren é unha boa idea, polo menos de momento. Non creo que me poñan ningunha pega... todo ese espacio desaproveitado é unha pena. Se cadra a bici plegable sería máis práctico pero penso que é o conxunto da sociedade a que tería que cambiar o chip e facer o esforzo de adaptación. Eu non contamino (aínda estou por pedir unha subvención a meio ambente).
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Mar Abr 29, 2008 7:35 pm    Asunto: Responder citando

Bueno, yo voy a despertar este tema, pero no sé si Monste ya tiene solución definitiva para este asunto. Igual, meto la pata, pero bueno... Razz

Antes no conocía este foro y por tanto no he podido llegar antes!! Wink

Yo vivo un poco más arriva de la Avenida de Arteixo, cerca del Polígono de La Grela.
Si te vale...

Saludos.

PD; Si esta muchacha ya ha solucionado su necesidad, una limpieza de foro... Rolling Eyes
Marcial
Site Admin

Rexistrado: 15 Out 2007
Mensaxes: 530

MensaxePublicado: Mar Abr 29, 2008 9:07 pm    Asunto: Responder citando

Falarei con ela, creo que non visita o foro regularmente e quizais non vexa a túa resposta. Creo que buscaba algo inmediato e supoño que apañaría dalgún modo, senón digo eu que insistiría un pouco máis. Non houbera estado de máis que postease a solución do seu problema de todos modos.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Visitar sitio web do autor
Montse

MensaxePublicado: Lun Mai 05, 2008 7:20 pm    Asunto: Responder citando

Se facía tempo que non entraba no foro que ate esquencera o contrasinal Embarassed . Pois sí atopei un sitio na Pza Pontevedra (gracias Rede de Troco:wink: ) e como queda un pouco a desmán -toda a costa da Unión- non a collo moito;un sitio mais perto viríame mellor. De todos modos, múdome a finaís de xuño, así que espero resolve-lo para entón. Bueno, Graciñas miles Ben, non consigo pegar o Risoño sorrinte, imaxinádeo, Se non che supón molestia, faíme saber.
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Compra, Venta, Préstamos, Roubos Todas as horas son GMT + 1 Hora
Páxina 1 de 1

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro