Índice dos Foros Foro das masas críticas galegas

FAQFAQ   BuscarBuscar   MembrosMembros   Grupos de UsuariosGrupos de Usuarios   RexistrarseRexistrarse 
 PerfilPerfil   Entra para ver as túas mensaxes privadasEntra para ver as túas mensaxes privadas   Iniciar sesiónIniciar sesión 

[Propuesta] Nueva organización de los foros
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seguinte

Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Cuestións, Dúvidas e Recomendacións
Ver tema anterior :: Ver tema seguinte  
Autor Mensaxe
Alberto

Rexistrado: 24 Out 2007
Mensaxes: 63

MensaxePublicado: Mer Mai 14, 2008 2:09 pm    Asunto: Responder citando

Yo creo que el foro funciona bien como está...Creo que sin ser excesivamente quisquilloso con la temática se pueden englobar bastante bien el tema qeu pueda surgir...
También creo oportuno lo de añadir el apartado de compra y venta, pero más como un añadido que como una modificación
bruji8688

Rexistrado: 17 Out 2007
Mensaxes: 1735

MensaxePublicado: Mer Mai 14, 2008 6:03 pm    Asunto: Responder citando

Leyendo con detenimiento los distintos apartados locales se ve que realmente sólo se mueve el de Coruña. Quizá no estaría de más agrupar en cada localidad todos los subapartados en uno, de momento, excepto en Coruña que si empieza a moverse. No creo que sea discriminatorio de ningún modo, es más, quizá eso anime a entrar a más gente porque vean más mensajes. La realidad es que si uno entra por primera vez y ve los apartados de otras localidades puede concluir, erróneamente creo yo, que es un foro - fantasma. Uniendo los apartados habría en el foro más "masa".
Por otro lado en la parte de arriba creo que están bien los cuatro primeros. Es probable que Cecebre tenga razón y que el primer apartado debería ser Masa Crítica Galega, que nos engloba a todo, incluida la sugerencia de explicar que es la masa, para que la gente no se pierda. No todos nacemos aprendidos, Very Happy Very Happy . No se si alternar eso al principio altera toda la organización. También en este apartado general podría ser interante englobar las dos últimas categorías en Outros, para poder meter lo de Intercambios y que no quede larguísimo.

Pienso que es bueno que empiece a haber estos debates. Eso significa que avanzamos y queremos mejorar. Esperemos que con las mejoras se anime más gente a participar, porque probablemente no lo verán algo aburrido de leer y será más explicativo.
Ver perfil de usuario Enviar mensaxe privada Enviar correo-e Yahoo Messenger
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Sab Mai 17, 2008 8:14 pm    Asunto: Responder citando

Según mi impresión y experiencia la propuesta y organización ideal sería esta:
Cita:
General:
Masa Crítica Galega e actividades conxuntas
O que facemos en colaboración xs diferentes cicloususarixs galegxs
Cuestións, Dúvidas e Recomendacións
Preguntas e recomendacións relacionadas co mundo da bici
Noticias e Información
Publica aqui calquera novidade que atopes interesante
Multimedia
Videos, Fotos, Arquivos e Documentos, ...

Convocatorias y actividades locales
Masa Crítica Ferrol
Masa Crítica Coruña
Masa Crítica Compostela
Masa Crítica Ponteareas
Masa Crítica Vigo
Masa Crítica Lugo
Masa Crítica Ourense

Otros asuntos
Conversacións Varias
Todo o que non entra noutro sitio ten cabida neste caixón desastre
Suxerencias, ideas, dúvidas, etc...
Suxerencias, ideas, dúvidas, etc... a cerca do foro, funcionamento, etc.
Mercadillo e Abastos, Trocos e Agasallos
Cando precises algo, busques facerte con algo, ou desfacerte dalgo da tua bici...
Convocatorias/Campañas doutros grupos sociais
Porque non todo son bicis, hai convocatorias que nos poden interesar a todxs

Ahora espero que viéndola de forma gráfica los que estén a favor, o en contra, se manifiesten más claramente. Porque alargar una decisión así en el tiempo... es un atraso para todos. Y es mi humilde opinión. Yo no me iré del foro si se decide no seguir adelante con la propuesta, pero estaría más cómodo en el foro.

Un saludo.
soniña

Rexistrado: 23 Out 2007
Mensaxes: 60

MensaxePublicado: Sab Mai 17, 2008 8:32 pm    Asunto: Responder citando

Pois na miña opinión ségueme a parecer unha tontería cambiar algo que funciona ben, coma é o caso do foro, iso si, pondría o de intercambio, venta.... pero o demáis deixariao igual, ¿por qué cambiar algo que esta ben?
As cousas cambianse cando non funcionan ou van mal, pero non é iste o caso.
Biquiños e para a próxima masa xa me tendes sobre a bici, o da ciclonudista aínda lle estou a dar voltas Embarassed
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Sab Mai 17, 2008 8:52 pm    Asunto: Responder citando

soniña escribiu:
...para a próxima masa xa me tendes sobre a bici, o da ciclonudista aínda lle estou a dar voltas Embarassed

Te entiendo perfectamente... yo también estoy a darle vueltas... Embarassed
Alberto

MensaxePublicado: Sab Mai 17, 2008 11:41 pm    Asunto: Responder citando

Estoy un poco con sonia...
No veo ese cambio sustancial que me haga decantar por un cambio...Creo que funciona bien y que no es dificil moverse por el foro, al menos a mi que nunca habia participado en uno no me parecio nada complicado...
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Dom Mai 18, 2008 3:17 am    Asunto: Responder citando

Alberto escribiu:
...al menos a mi que nunca habia participado en uno no me parecio nada complicado...

Sin ánimo de despreciar tu opinión, ni la de otras personas... yo opino desde la experiencia de haber participado en muchos e, incluso, de haber creado al menos 2 foros. Cool
Y lo que parece que funciona bien, porque no funciona mal, no debería hacer que nos estanquemos o lleguemos a creer que no puede ir mejor haciéndole un cambio. ¿Me explico? Rolling Eyes

Pues eso. Saludos a todos...
Xanxo

Rexistrado: 18 Out 2007
Mensaxes: 24

MensaxePublicado: Dom Mai 18, 2008 10:13 am    Asunto: Responder citando

Eu tamén penso que dende a reforma do ano pasado este foro mellorou moito e agora esta bastante ben. Podes ver como estaba antes en http://masacriticacoru.mundoforo.com
Non vexo necesidade de cambialo.
Tamén é sin ánimo de despreciar, pero ainda que Alberto non teña creado nunca un foro, a sua opinion e tan valida ou mais que a tua, pois coñece moi ben este foro, pois leva nel dende que se creou e non menos de un mes coma ti. Cicais deberias de agardar a coñecer como funciona o foro antes de propoñer unha reforma estructural del.
soniña

MensaxePublicado: Dom Mai 18, 2008 10:16 am    Asunto: Responder citando

Non creo que sexa este o caso de que o foro funciona mal, de tódalas formas queda moita xente habitual do foro por opinar, o que habería que ter en conta tamén, e que como di Alberto, hai xente que non somos moi dados a andar polos foros, e agora xa lle temos collido o punto a este e non so iso, senon que ademáis non gusta como está Laughing . Esperemos a decisión da maioria e aceptemola estemos ou non dacordo.
Biquiños.
SiFerVi
Convidado

MensaxePublicado: Dom Mai 18, 2008 8:43 pm    Asunto: Responder citando

Xanxo escribiu:
...deberias de agardar a coñecer como funciona o foro antes de propoñer unha reforma estructural del.

El caso es que yo no la propongo... yo la secundo, pero no la propongo... Wink
Y creo que válidas... son todas las opiniones, y ninguna es más válida que otra. Todas por igual o entraríamos en un debate que podría salirse de las paredes de este sencillo tema.
Porque, según tus palabras, la opinión de Busquets en el Plan de Mejora de la ciudad no tendría peso alguno, porque lleva sólo un tiempo conociendo la ciudad, no lleva 30 años viviendo en ella.
A ver... seamos razonables... A mí me daría igual, aunque me pudiera resultar violento, inusual, o raro que alguien llegue y proponga mejoras. Y me da lo mismo que te tomes el ejemplo en una Comunidad de Vecinos, donde el último vecino podría ser ingeniero o arquitecto y me da igual que lleve sólo un mes de alquiler (o de propietario) y haga propuestas, o promueva propuestas de otro vecino. El tiempo no le resta valor a su opinión si lo avala con experiencia. En mi trabajo podría recibir a un compañero que lleve mucho tiempo en el negocio y a la primera semana me haga propuestas o recomendaciones de cómo hacer mejor mi trabajo. Es cierto que en casa ajena uno debe comportarse como invitado (hasta el tercer día) antes de ponerse a mandar y proponer (dice la Biblia que a partir del tercer día pongas a trabajar como a los demás jornaleros a tu invitado). Por tanto... No hagamos de esto lo que no es y con paciencia, si lo preferís así, dejemos que opinen los que deban, pero todas las opiniones deben tener cabida.

¿¿ NO ?? Rolling Eyes
Alberto

MensaxePublicado: Dom Mai 18, 2008 11:17 pm    Asunto: Responder citando

Creo que le estamos dando vueltas a unas cosas.... que no tienen mucho sentido. Ultimamente discutimos de colores, tamaño de cabecera, organización del foro......
Cecebre

Rexistrado: 17 Abr 2008
Mensaxes: 175

MensaxePublicado: Lun Mai 19, 2008 9:41 am    Asunto: Responder citando

Hombre, Alberto con el número de respuestas que tiene este post, mi opinión es que es bastante importante el asunto Smile Una correcta estructuración del foro ayuda a mejorar su funcionamiento. No se trata de crear un manual de imagen corporativa y como dijo Bruji siempre se puede dara marcha atrás fácilmente.

¿Por qué considero que esto foro no funciona ni está optimizado?
1. Escasa participación y pocas opiniones
2. Casi no entra gente nueva a escribir
3. Muchos foros vacíos, sin ningún mensaje
4. Muchos temas "muertos" (sin actualizar durante semanas)
5. Foros secundarios ("Convesaciones varias" y "Otros grupos sociales") por encima de los principales

De aquí viene la propuesta de simplificación/reordenación, que incluso como usuarios (creo) vamos a agradecer.

A los que pensáis que funciona bien ¿me podíais explicar las razones?

Xanxo escribiu:

...deberias de agardar a coñecer como funciona o foro antes de propoñer unha reforma estructural del.

Xanxo, exactamente cuanto es el tiempo de "cuarentena" para saber como funciona el foro... ¿1 mes? ¿1 año? Vamos, lo digo parar saber cuando tengo que escribir el próximo mensaje Wink
Moncho do Orzán

Rexistrado: 15 Out 2007
Mensaxes: 158

MensaxePublicado: Lun Mai 19, 2008 10:02 am    Asunto: Responder citando

Non pensaba escribir nada neste maremagnum de mensaxes, pero xa me entraron ganas de puntualizar cousas. Eu leo o foro todos os dias, mais hai moita xente que entra ao foro unha vez á semana ou menos... PENSADE NELES!!!

O que realmente fai inoperativo un foro é escribir tantas mensaxes e xerar debates que rematan sendo completamente estériles. Polo menos a min me poñen de mal café. Non esquezades que o foro é só unha ferramenta. Falade da bici e deixade-vos de histórias... POR FAVOR!!!

Por certo, por min deixade o foro como está. Gosto del así. Só engadide o apartado de compra/venda. E prantexo a seguinte reflexión: Cando teñamos xente en toda Galiza (porque penso que o imos conseguir) temos que voltar a poñer o foro outra vez como está agora????

O debuxo de Josiño está cojonudo. Vales un mundo, rapas! Wink

Saúde, compañeiros!
soniña

MensaxePublicado: Lun Mai 19, 2008 10:29 am    Asunto: Responder citando

Monchiño tes máis razón cun santo ¡¡¡¡¡¡¡ (Sen que sirva de precedente) Smile
Cecebre

Rexistrado: 17 Abr 2008
Mensaxes: 175

MensaxePublicado: Lun Mai 19, 2008 11:26 am    Asunto: Responder citando

Moncho do Orzán, si no te gusta la temática de este post, no lo leas y te ahorras el mal trago, nadie te obliga. Pero ya puestos, también te digo que cuanto más simple el foro, más fácil de seguir para los no habituales.

Soniña, cuando pedía vuestras razones para afirmar que el foro "funciona bien" me refería a razonamientos lógicos, no a mensajes de auto-afirmación grupal.
Mostrar mensaxes dos últimos:   
Publicar novo tema   Responder ao tema    Índice dos Foros -> Cuestións, Dúvidas e Recomendacións Todas as horas son GMT + 1 Hora
Ir á páxina Anterior  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seguinte
Páxina 2 de 6

Cambiar a:  
Podes publicar novos temas neste foro
Non podes responder a temas neste foro
Non podes editar as túas mensaxes neste foro
Non podes borrar as túas mensaxes neste foro
Non podes votar en enquisas neste foro